Goedemorgen! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Fransis Vries - WaarBenJij.nu Goedemorgen! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Fransis Vries - WaarBenJij.nu

Goedemorgen!

Door: Fransis de Vries

Blijf op de hoogte en volg Fransis

02 Februari 2013 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen!!

Het is hier op dit moment 07:25. (7:00 uur verschil met NL.) En al bijna 1,5 uur wakker. Wat een jetlag. De zon schijnt en het is heerlijk warm. We zijn gister om 14:30 aangekomen in het hotel. Een hele goede reis gehad. Al was het vliegen errug lang, maar alles is goed gegaan. Toen we eindelijk door de douane waren en onze koffers hadden opgehaald liepen we naar buiten. Wat een klap in je gezicht was dat. Heel erg warm en benauwd. Het lijkt de vlindertuin van de dierentuin wel. Dan heb je even een idee :) Gelukkig hebben we nog 10 weken om te wennen. :) De taxi van Stenden stond klaar en heeft ons naar het hotel gebracht. Hier aangekomen, lekker even relaxed en de koffer maar eens uitgeruimd.

's avonds zijn we naar Kuta gegaan met de taxi. Hier hebben we ons eerste Aziatische eten gehad. Lekker rijst met saté. Voor maar 3 euro. Sowieso dat geld hier is erg wennen. Je betaald altijd met duizenden. Lijkt alsof je enorme klappen geld uitgeeft. Maar dat valt gelukkig mee! ;)
Kuta, is een leuk stadje met heel veel wiinkeltjes, restaurantjes, muziek en kroegen. Die moeten we in de komende weken nog maar even ontdekken.

Als laatste wil ik het nog maar even over het verkeer hebben. WOW! Er rijden hier zooooooo veeel scooters. Schooters met mannen, met vrouwen die een baby vast hebben en ondertussen ook nog even de fles geven.. In je ééntje, met z'n 2en, 3en en zelf met z'n 4en passen ze hier op een scooter. Even wennen als je in de taxi zit en je omgeven bent door scooters die harder rijden dan jij doet. ;)

Wij gaan nu lekker ontbijten en dan alvast even een duik nemen in het zwembad. Ik hou jullie op de hoogte :)

Liefs!!