Time flies ... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Fransis Vries - WaarBenJij.nu Time flies ... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Fransis Vries - WaarBenJij.nu

Time flies ...

Door: Fransis de Vries

Blijf op de hoogte en volg Fransis

26 Februari 2013 | Indonesië, Denpasar

Hallo allemaal :)

Afgelopen week zijn we heel erg druk met school geweest aangezien er vrijdag een assignment (verslag) ingeleverd moest worden. Een voordeeltje was dat het in die week niet zo mooi weer was, dus dan is je motivatie toch ietsje beter! Vanaf donderdag hadden we gelukkig alweer weekend! :D

Vrijdag hebben we een heerlijk gerelaxt bij het zwembad en zijn in de middag nog even naar Kuta Beach gereden omdat het wel erg warm was. Op het strand was het echt heeerlijk. & nu weten we 100% zeker de weg terug naar het hotel! ;)
’S avonds hadden we een beachparty in Seminyak, helaas regende het heeel hard! Gelukkig kon je binnen staan! Bij zo’n party is het echt leuk dat je super veel mensen spreekt, die hier op vakantie zijn, ook studeren, op rondreis zijn of aan het backpacken. Erg leuk om tips uit te wisselen en elkaars verhalen te horen.

We zijn dit weekend ook naar een waterpark geweest. Was echt super vet, hoge, snelle, donkere, nog snellere en nog hogere glijbanen! Daarna hebben we een heeeerlijke massage, manicure en pedicure gehad! Er zitten hier echt super veel spa's, en voor zó weinig geld kun je een massage (van een uur) etc nemen. Daarna zijn we heerlijk met z'n allen een keertje luxe uit eten geweest (Voor Balinese begrippen dan, wat al met al kostte het maar 15 euro. Mét amuse, voorgerecht, hoofdgerecht & een koffie) Wat hebben wie hier heerlijk gegeten en een hele goede service.

Al met al, een rustig weekendje, wat ook weleens lekker is. Want na de drukke weekenden van afgelopen weken, ben je echt helemaal kapot. Deze week hebben we welgeteld 2 dagen les & 2 fieldtrips. Vrijdag gaan we raften met school! Heel cool. We zijn al druk bezig de aankomende weekenden/vakanties te plannen. Over 2 weken hebben we 10 dagen vrij. In deze dagen gaan we backpacken door Java. Heel cool! Dus, er komen nog genoeg leuke dingen aan! We zitten inmiddels al bijna een maand op Bali, wat gaat het snel zeg!!

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs, Fransis

• 26 Februari 2013 - 08:30

Oma:

Dag Fransis! Ik kan in je verhaal maar moeilijk het onderscheid vinden tussen vakantie- en studie- uren;-)) ! Bofkont!! Maar ik gun je van harte deze geweldige tijd! Ik zou wel met je mee willen : 10 dagen rondstruinen op Java!( of zou ik jullie teveel ophouden?;-)) Moet tijdens zo'n trip ook nog opdrachten uitvoeren? Ik ben blij dat je daar in een groep bent en niet alleen! Geniet er maar lekker van!
    Liefs van oma en ook de gr. Van opa!

• 26 Februari 2013 - 10:26

Renske:

Hi Fransis,
    Klinkt nog steeds heerlijk allemaal, dat je in zo'n korte periode ook nog een vakantie hebt! Super hoor, geniet!! Liefs, Renske